سیستم های اطلاعاتی و نرم افزارهای مالی و حسابداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در سیستم های مالی و اداری یکی از مهم ترین قسمت ها، بخش مربوط به استخدام، کارگزینی، حقوق و دستمزد، بیمه و مالیات می باشد.

همانطور که می دانیم رضایت پرسنل از محاسبه صحیح و پرداخت به موقع حقوق و دستمزدها منجر به رضایتمندی کارکنان گردیده و با افزایش بهره وری آنان در نهایت بازده عملیاتی مجموعه  را در بر خواهد داشت.

 

مطمئنأ حسابداران و مدیران بدلیل قوانین متعدد و تنوع استخدام ها در این بخش با مشکلات بسیاری مواجه هستند، برخی از این مشکلات بدلیل ضعف قوانین و برخی دیگر به دلیل جزئیات پیچیده آن هاست. محاسبات حقوق از یک طرف و همسان سازی آن ها با سازمان های بیمه ای و مالیاتی از طرف دیگر موجب اتلاف وقت بسیار زیادی از مدیران مالی و حسابداران می گردد.

لذا با توجه به این شرایط، انتخاب نرم افزار مناسب در این زمینه کمک شایانی خواهد بود، زیرا هر مجموعه با توجه به نوع فعالیت دارای شرایط خاصی در مبحث حقوق و دستمزد می باشد.

 

 

نرم افزار حقوق و دستمزد خود را هدفمند انتخاب کنید

انتخاب نرم افزار حقوق و دستمزد مناسب برای حسابداران همیشه مشکل بوده است، نرم افزاری که در این زمینه انتخاب می کنید باید کاملا سازگار با نیازهای مجموعه شما بوده و بتواند به راحتی با قابلیت هایی که در اختیار شما می گذارد کلیه امور مربوط به کارکنان‌تان را از هنگام استخدام و صدور احکام تا مرحله محاسبات و پرداخت حقوق و دستمزد، عیدی، پاداش، سنوات، مانده مرخصی، بیمه، مالیات و تسویه حساب ها بصورت یکپارچه فراهم سازد.

 

 یکپارچه بودن نرم افزار حقوق و دستمزد در تمام این زمینه ها باید جزو اولویت های شما باشد، زیرا عدم یکپارچه بودن تمام این موارد باعث ایجاد مغایرت های گوناگون در طی روند مالی شما می گردد.

 

ادامه مطلب...

  • ۹۸/۱۲/۱۷
  • تیم تولید محتوای حسمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی